کلیپ موبایل+صوتی(مزاحم تلفنی) - پارادیس

کلیپ موبایل+صوتی(مزاحم تلفنی)

یه عالمه کلیپ صوتی مزاحم تلفنی با فرمت amr گذاشتم.خیلی خیلی خنده داره٬حتما حتما دانلود کنید.البته ببخشید که بعضیاش قدیمی هستش

۱۱۸ تبریز(شماره ی تام و جری رو میخوام)

۱۱۸ تبریز(شماره ی سید شهید محمد علی بروسلی رو لطف می کنین!!!)

مهران و دختر اردبیلی

منم منم پسرتون!!!!!

مزاحم تلفنی ۵ صبح!

جوان خوش برخورد

کامبیز٬ من دختر عمه اتم بهم شمارتو داده بودی

ساندویچ زن

آموزش رانندگی(خیلی خنده داره)

بچه ام داره میمیره

اشتباس!!!

گوسفند زنده!

گربه تون اومده تو حیاط خونه ی ما

کاشت ناخن

سریال نرگس!(ببین من بهروزم به نسرین بگو من رسیدم ایتالیا!)

حاجی!

شیما(خیلی خنده داره)

پسره مخ دختر شمالی رو میزنه

ببخشید میشه توحید رو بیدار کنید

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم وقتی که او تمام کرد من شروع کردم وقتی او تمام شد من اغاز شدم.